لوازم جانبی خودرو

  • ۰
  • ۰

آشنایی با متریال ها و مواد و مصالح مختلف به شما کمک می کند تا بهترین نوع را با توجه به شرایط خانه و فضاهایی که می خواهید از آن استفاده کنید انتخاب کنید. یکی از این متریال ها رنگ ها هستند. در حال حاضر رنگ های زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام از آن ها می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند و آشنایی با این رنگ ها می تواند شما را در انتخاب درست راهنمایی کند.


 دی کالر (Day colour)

رنگ آب پایه دی کالر که توسط شرکت نیوکالر تهیه می شوند، در دو نوع براق و نیمه براق و با استفاده از مرغوبترین رزین های اکریلیک خالص طراحی و تولید شده است. این محصول دارای مقاومت شستشو و مقاومت جوی بسیار بالا می باشد که این خصوصیات دی کالر را جهت رنگ آمیزی و تزئین سطوح داخلی ساختمان های مسکونی و اداری و همچنین مراکز بهداشتی درمانی با توجه به بوی نامطبوع بودن مناسب کرده است.


 سان کالر (Sun colour)

رنگ اکریلیک نما جهت سطوح سیمانی و بتنی داخل و نمای خارجی ساختمان در شرایط معتدل جوی می باشد که دارای خاصیت آب گریزی و غبارگریزی می باشد. این محصول نیز با توجه به سیلیکونایز بودن جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان هایی که در معرض دود و غبارهای شهری می باشند مناسب است.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

09127349880آقای مختاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی